Monday, April 18, 2011

Επιστολή Ηγεμόνα προς επιτελείς, υποτελείς, απλήρωτους, επισφαλείς κ.α.




Αγαπητά μου στελέχη,
μπράβοι κι υποτακτικοί μου, κι εσείς η μάζα των εργαζομένων μου που ενώ από μέσα σας βρίζετε, μπροστά μου στέκεστε σούζα. Αγαπημένοι μου υπάλληλοι που κοιτάτε μόνο τη δουλειά σας και ακούτε εμένα και τα παπαγαλάκια μου, και όχι τα ξένα σώματα του συνδικαλιστικού μιάσματος και τους συνοδοιπόρους τους.
Εχω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, από τα βάθη της τσέπης μου, καθώς όπως ξέρετε σε εμάς τους μάγκες του εταιρικού λάιφ-στάιλ η καρδιά μας χτυπάει στην τσέπη μας και αντίστροφα.

Σας ευχαριστώ που πηδάτε κάγκελα για να δουλέψετε, πηδάτε μάντρες, κρύβεστε σε φορτηγάκια που πατάνε απεργούς, σαν θύματα τράφικινγκ.
Δεν είστε όμως θύματα, γιατί όλα αυτά τα κάνετε ανιδιοτελώς, από αγάπη για την εργασία και το ένδοξο λάιφστάιλ, από αγάπη για την εταιρεία. Ξέρω πως δεν τα κάνετε από φόβο, ούτε επειδή σας ντοπάρω κάθε μέρα με την τρομοκρατία της απόλυσης, των περικοπών και του λουκέτου. Ξέρω πως.. δεν το κάνετε για να κρατήστε λίγο ακόμα το ξεροκόμματο που σας δίνω – όταν το θυμάμαι γιατί υπάρχει πρόβλημα cash flow και τα τζιπ μου καίνε πολύ βεζίνη. Ξέρω πως το κάνετε επειδή με αγαπάτε. Eπειδή κατά βάθος θέλετε να γίνετε σαν κι εμένα.

Σας ευχαριστώ που σκύβετε το κεφάλι. Αλλά δεν μου αρκεί. Θέλω κι άλλο. Θέλω να σας δω να έρπετε, να γλύφετε και να καρφώνετε τα εξω-εταιρικά στοιχεία, που κόντρα στο πνεύμα της Επιχείρησής Μας μιζεριάζουν το εταιρικό μας joie de vivre. Εκείνους που ως πράκτορες του εχθρού σας ωθούν σε αυτοκαταστροφικές, τυφλές πράξεις αξιοπρέπειας, αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης. Αυτά τα τρία θανάσιμα αμαρτήματα είναι ό,τι πιο θλιβερό μπορεί να δει κανείς στους ναούς της εταιρικής Μας πίστης. Οποιος τα επιδείξει, και παρασυρθεί σε αντι-εταιρικές δραστηριότητες όπως η απεργία (πφφ), η απεργιακή περιφρούρηση (τσκ τσκ) και ο ταξικός (τι ντεμοντέ!) συνδικαλισμός θα καεί στο πυρ της ανεργίας το εξώτερο. Ξέρω ότι εσείς οι πιστοί μου δεν θα αμαρτήσετε ποτέ με τέτοιο τρόπο. Ακόμα όμως κι έτσι ο κίνδυνος της αρνητικής αξιολόγησης καραδοκεί. Αν δεν βάλετε τα δυνατά, σας κινδυνεύετε να είστε εσείς ο επόμενος υποψήφιος για αποχώρηση.

Κουράγιο όμως, πιστοί μου υποτελείς, συγνώμη υπάλληλοι ήθελα να πω. Δε θα γίνει αυτό, τουλάχιστον όχι άμεσα. Γιατί ξέρω πως θα δεχτείτε να δουλεύετε με πολύ λιγότερα, πολύ λιγότεροι, σε πολύ χειρότερες συνθήκες. Γιατί μαζί τα φάγαμε. Εγώ την πίτα κι εσείς τα ψίχουλα.

Είναι δύσκολες μέρες για όλους. Δεν σας κρύβω ότι δυσκολεύομαι να βρω σωστές και τίμιες οικιακές βοηθούς για τη βίλα, το σαλέ και τα εξοχικά μου. Αν κάποια από εσάς συνεισφέρει οικειοθελώς θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα. Αρκεί να είναι ευπαρουσίαστη, όχι καμιά αξύριστη με ταγάρι.
Με ομορφιά, ευλυγισία στη μέση, εργατικότητα και εταιρικό ήθος θα επιστρέψουμε στην κερδοφορία μου. Και πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μου θα’ναι. Οσοι επιβιώσετε, τα ψίχουλα δικά σας. Χαλάλι σας.

Σας αγαπώ όλους - Ο Εταιριάρχης σας.

Για την αντιγραφή
Aphrodite Politi





-από tsak-giorgis

No comments:

Post a Comment