Wednesday, February 6, 2013

«Θα έρθουν στο σπίτι και θα σε τινάξουν στον αέρα»

Απειλούν δημοσιογράφο που κατήγγειλε για λαθρεμπόριο πετρελαίου Aegean Oil και ΕΛΠΕ

Του Δημήτρη Αγγελίδη

Στο τεύχος του περιοδικού «Unfollow» που κυκλοφορεί, ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος δημοσίευσε ρεπορτάζ για την Aegean Oil του Δ. Μελισσανίδη και τα ΕΛΠΕ του Σ. Λάτση, καταγγέλλοντας λαθρεμπόριο πετρελαίου. Την επομένη της κυκλοφορίας του περιοδικού, δέχτηκε απειλητικό τηλεφώνημα. Ο καλών συστήθηκε ως Δημήτρης Μελισσανίδης.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο και άλλους δύο συνεργάτες του περιοδικού, που άκουγαν σε ανοιχτή ακρόαση, είπε, μεταξύ άλλων: «Εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ο Μελισσανίδης. Δεν θα μπορείς να κοιμηθείς. Δεν θα μπορείς να κυκλοφορείς, θα γίνω ο εφιάλτης σου. Ο φόβος μου θα σε καταδιώκει παντού. Εγώ είμαι ο Μελισσανίδης και δεν σηκώνω. Θα έρθουν στο σπίτι και την ώρα που κοιμάσαι θα σε τινάξουν στον αέρα. Εγώ έχω μάθει να μιλάω με μεγάλους δημοσιογράφους. Εψαξα για σένα και θα σε σκίσω». Το περιοδικό βρήκε ότι ο αριθμός κλήσης ανήκει σε πέντε εταιρείες της Aegean από την έδρα του ομίλου στον Πειραιά.
Από την πλευρά του, ο Δ. Μελισσανίδης διέψευσε..
μέσω του δικηγόρου του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη ότι επικοινώνησε με οποιονδήποτε συντάκτη ή συνεργάτη του περιοδικού και δηλώνει ότι επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός του.

«Το θέμα δεν είναι τι κάνει ο κάθε επιχειρηματίας», λέει στην «Εφ.Συν.» ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος. «Θα κάνει ό,τι μπορεί για να προασπίσει τα συμφέροντά του. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Η κυβερνώσα τρόικα βγάζει στη σέντρα την ταβερνιάρισσα της Υδρας που φοροδιαφεύγει και βάζει χριστουγεννιάτικα το ΣΔΟΕ να κάνει έλεγχο στα καταστήματα και να ανακοινώνει τα αποτελέσματα για παραδειγματισμό. Υποθέσεις σαν του Μελισσανίδη γιατί δεν ανακοινώνονται ποτέ; Γιατί στις τέσσερις φορές που έχει πάρει αναβολή το δικαστήριο δεν παρευρίσκεται ο Συνήγορος του Δημοσίου;»
Ερευνώντας την πορεία του φακέλου που έφτασε στα χέρια του, ο δημοσιογράφος διαπίστωσε ότι είχε ήδη σταλεί σε εισαγγελείς, υπουργούς, αρχηγούς κομμάτων, βουλευτές, διευθυντές ΜΜΕ και μεγαλοδημοσιογράφους. Ο φάκελος περιείχε, μεταξύ άλλων, την καταλογιστική πράξη τελωνείου που διαπιστώνει ζημία του Δημοσίου ύψους 2.218.721,06 ευρώ και βουλεύματα που παραπέμπουν τρεις κατηγορουμένους για λαθρεμπορία και πλαστογραφία σε βαθμό κακουργήματος. Ανάμεσα στους κατηγορούμενους βρίσκεται ο Ιάκωβος Μελισσανίδης, νόμιμος εκπρόσωπος της ΑΙΓΑΙΟΝ ΟΪΛ ΑΕ, αδελφός του Δημήτρη Μελισσανίδη, ο οποίος δεν εμφανίζεται στα Δ.Σ. των εταιρειών του ομίλου. Κανείς δεν ασχολήθηκε.
«Ο φάκελος πήγε σε πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ. Τον ανοίγει η βοηθός της και διαπιστώνει ότι οι καταγγελίες είναι σοβαρές. Τι απάντησε η πρώην υπουργός; “Η λέξη λαθρεμπόριο δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου”. Καταλαβαίνεις; Αυτό ζούμε», λέει ο δημοσιογράφος.
Συνεχίζει: «Κάθε μήνα, το “Unfollow” έχει πληρωμένη διαφήμιση σε μεγάλο αντιμνημονιακό ραδιόφωνο. Αυτό τον μήνα, μόλις άκουσαν το πρώτο θέμα, δεν μας παίξανε. Δεν βγήκαν καν στο τηλέφωνο. Τολμώ να σκεφτώ: οι τηλεοράσεις και οι κυριακάτικες εφημερίδες έχουν διαφήμιση εταιρειών του κ. Μελισσανίδη. Μήπως γι αυτό δεν τολμούν να τα βάλουν μαζί του;»
Τη συμπαράστασή τους στον δημοσιογράφο εξέφρασαν με ανακοινώσεις τους ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Επικοινώνησαν μάλιστα μαζί του πολιτικοί αρχηγοί και βουλευτές.
Ο ίδιος εξετάζει το ενδεχόμενο να υποβάλει μήνυση. «Τη φωνή αυτού που με κάλεσε την αναγνωρίζω πολύ καλά», λέει. «Μέτρα δεν πρόκειται να πάρω. Οι δημοσιογράφοι δεν έχουν προστάτες και δεν παίρνουν μέτρα. Το μοναδικό μου μέτρο είναι ότι του έχω χρεώσει οτιδήποτε έχει να κάνει με μένα, την οικογένειά μου, τους συνεργάτες μου και τις οικογένειές τους».

- Εφημερίδα των Συντακτών

No comments:

Post a Comment