Thursday, December 19, 2019

«Αστυνομία και μίντια κατασκευάζουν ενόχους, όσα λένε είναι ψέματα»

Τι λέει η σύζυγος του σκηνοθέτη Δημήτρη Ινδαρέ στο Tvxs.gr

«Σε όλη μας τη ζωή, προσπαθήσαμε και καταφέραμε να τα κάνουμε όλα με τη λογική και τον νόμο. Και σήμερα ζούμε αυτόν τον εφιάλτη. Ζήσαμε την απόλυτη κατάχρηση εξουσίας. Θέλω να τελειώσει, είναι μια παράνοια όλο αυτό» λέει η Έρση Σπαρτιώτη - Ινδαρέ στην Φωτεινή Λαμπρίδη και στο tvxs.gr. Eίναι η γυναίκα του σκηνοθέτη Δημήτρη Ινδαρέ που κρατείται στη ΓΑΔΑ με..
τους δύο τους γιους μετά από προσαγωγή, η οποία μετατράπηκε σε σύλληψη.
Η γυναίκα που είδε τους άνδρες της αστυνομίας να κακοποιούν βάναυσα τον άνδρα και τα παιδιά της μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Στο διαδίκτυο, φίλοι και συνάδελφοι του γνωστού σκηνοθέτη,  εκδηλώνουν τη συμπαράσταση τους, στον «πιο φιλήσυχο» άνθρωπο όπως γράφουν, ενώ η γυναίκα του, εμφανώς καταβεβλημένη προσπαθεί να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί.

Την ώρα που μιλήσαμε (Τετάρτη βράδυ) μόλις είχαν τελειώσει τα βραδινά δελτία ειδήσεων. Είναι κουρασμένη, χαμένη όπως λέει η ίδια. Θέλει να αρχίσει απαριθμώντας τα ψέματα που ακούστηκαν στην τηλεόραση, όπως μου είπε. «Κάνουν το άσπρο μαύρο. Ο Χιώτης είπε στον ΣΚΑΙ ότι τα παιδιά μου έπιναν καφέ δίπλα, στην κατάληψη. Ψέμα. Το επιβεβαιώνει το βίντεο στο οποίο φαινόμαστε όλη η οικογένεια στο μπαλκόνι. Ο ΑΝΤ1 είπε ότι ο άνδρας μου επιχείρησε να πιάσει το όπλο του αστυνομικού. Ψέμα, ο άνδρας μου έβαλε απλά τις φωνές όταν είδε τους άνδρες της αστυνομίας να χτυπούν αλύπητα το παιδί μας μέσα στο ίδιο μας το σπίτι. Είπαν επίσης ότι εμπλεκόμαστε σε ρευματοκλοπή. Ψέμα. Είπαν ότι τα παιδιά μας ήταν δίπλα στην κατάληψη και πετούσαν αυτά τις μπογιές. Ψέμα. Τα ίδια τα βίντεο που προβάλλουν δείχνουν τα παιδιά μας κι εμάς στο μπαλκόνι μας να παρακολουθούμε τα συμβάντα. Όλοι οι γείτονές μας ήταν εκεί και μας έβλεπαν και θα πάνε να καταθέσουν».
Αυτό που την ανησυχεί περισσότερο όπως εξηγεί, είναι ότι βλέπει να στήνεται ένα κατηγορητήριο εναντίον του συζύγου της και των παιδιών της: «Έκαναν μεν προσαγωγές σε άτομα της κατάληψης που πετούσαν πέτρες και μπογιές, όμως αφέθηκαν ελεύθεροι. Συνέλαβαν μόνο την οικογένεια μου, πράγμα που σημαίνει, σύμφωνα με όσα βλέπουμε και στα δελτία, ότι θα υποστηρίξουν ότι ήταν τα παιδιά μου οι δράστες. Γι’ αυτό άφησαν τους άλλους να φύγουν. Ενώ υπάρχουν τα βίντεο που δείχνουν ότι είμαστε κι οι τρεις στο μπαλκόνι όσο συμβαίνουν όλα αυτά. Αισθάνομαι ότι ζω αυτά που βλέπουμε στις Αμερικάνικες ταινίες. Ζούμε την απόλυτη κατάχρηση εξουσίας. Να ακούω ότι ο άνδρας μου πήρε το όπλο αστυνομικού κι ότι θα κάνουν τεστ DNA; Να ακούω τέτοια ψέματα; Ενώ τον είχαν σπάσει στο ξύλο, του έσπασαν γυαλιά και ακουστικό!»

Καθ’όλη τη διάρκεια της συζήτησης μας, η Έρση Σπαρτιώτη - Ινδαρέ, επαναλαμβάνει πως δεν πιστεύει τα όσα ζει. Αν και εμφανώς κουρασμένη, μας περιγράφει τη σειρά των γεγονότων: «Χτύπησαν την πόρτα μας και ζήτησαν να τους αφήσουμε να μπουν για να ανέβουν στην ταράτσα. Τους ζητήσαμε αν έχουν χαρτί από εισαγγελέα, μας είπαν όχι. Τους είπε ο Δημήτρης, θα σας αφήσουμε όταν φέρετε το χαρτί. Μετά από λίγο ακούμε ποδοβολητά στην ταράτσα μας. Ανεβαίνει ο Δημήτρης με τα παιδιά να δουν τι γίνεται και πιάνουν πρώτα τον μικρό μου τον γιο τον πλακώνουν στο ξύλο και ο άνδρας μου αρχίζει να ουρλιάζει βλέποντας το παιδί μας χτυπημένο στο πάτωμα. Εκείνη την ώρα ανέβηκα και βλέπω και τους τρεις χτυπημένους και δεμένους με τα πρόσωπα κάτω. Αρχισαν να με βρίζουν λέγοντας φύγε να μη σε πετάξουμε από τη σκάλα. Μετά από ένα τέταρτο, χτυπούν την πόρτα μου. Έχουν έρθει με την εισαγγελέα. Τους ρωτάω τι θα κάνουν, μου λένε έρευνα να δουν αν κρύβουμε καταληψίες. Κάνανε άνω κάτω το σπίτι, τα συρτάρια όλα... Δεν βρήκαν φυσικά τίποτα. Υπέγραψα ένα χαρτί που έγραφε "Ουδέν ευρέθη". Η ίδια η εισαγγελέας τους είπε, αφήστε την να πάει στην ταράτσα να δει τα παιδιά της. Μετά μου είπε να κάνουμε καταγγελία για σωματική βλάβη. Τι να σας πω, ξυπόλητους τους κατέβασαν. Ξυπόλητους και δαρμένους».
 Λίγο πριν τελειώσει η επικοινωνία μας, επαναλαμβάνει όσα άκουσε στα δελτία ειδήσεων: «Μα είναι δυνατόν να λένε ότι τα παιδιά μου ήταν δίπλα ενώ όλα τα βίντεο αλλά και οι γείτονες μαρτυρούν το αντίθετο; Κατασκευάζουν ενόχους. Και ξέρετε ποια είναι η ειρωνεία; Παλιότερα, οι καταληψίες μας είχαν ρωτήσει: Αν έρθει η αστυνομία, θα μας αφήσετε να μπούμε από την πόρτα σας να ανέβουμε στην ταράτσα; Και τους απαντήσαμε αρνητικά. Εκείνοι το σεβάστηκαν. Η αστυνομία, όχι. Κακοποίησαν άγρια τον άνδρα μου και τα παιδιά μου μόνο και μόνο γιατί ζητήσαμε να εφαρμοστεί ο νόμος. Μόνο γι’αυτό. Και τώρα ζούμε όλη αυτή την διαστρέβλωση όλη αυτή την τρέλα!».

No comments:

Post a Comment