Monday, November 18, 2019

Για τί ακριβώς να είμαι «υπερήφανη» για τον Τσιτσιπά;

Εμένα δεν με νοιάζει καθόλου που ο Τσιτσιπάς πάει τα λεφτά του στο Μονακό, αυτό θα πρεπε να νοιάζει τον Κυριάκο, ο οποίος δηλώνει υπερήφανος που ο Στέφανος γράφει την Ελλάδα στο παπ@ρι του, ενώ εμένα μου στέλνει πέντε φορές τη μερα μέιλ η εφορία για 532μιση ευρώ. Νομίζω,..
άλλωστε, ότι κι ο Κυριάκος, αν μπορούσε, στο Μονακό θα πήγαινε τα λεφτά του.
Επίσης δεν με νοιάζει καθόλου που κάποιοι δηλώνετε "υπερήφανοι" για επιδόσεις αθλητού σε ατομικό σπορ, και ιδιαίτερα σε ένα στο οποίο ΔΕΝ αγωνίζονται με τα εθνικά χρώματα, παρά μόνο με το χρώμα του χρήματος.
 Εγώ περήφανη αισθάνομαι μόνο όταν ένας δικός μου άνθρωπος κάνει κάτι πολύ άξιο και ιδιαίτερα αν έχω συνεισφέρει εγώ στο άξιο αυτό που έκανε.
Αλλιως γιατί να είμαι "υπερήφανη" ακριβώς;
Δεν με νοιάζει καθόλου που μπερδεύετε μερικοί τις έννοιες κα αποκαλείτε τους αθλητές "ήρωες", ευτελίζοντας τις λέξεις. Είναι μια πιο συνολική κουλτούρα αυτή, αν το πιάσω εδώ θα ξημερωθούμε.
Δεν με νοιάζει καθόλου ούτε που δεν αξιολογείτε τον αθλητή με βάση το ήθος του και τις πράξεις του πέρα από το -όποιο- τόπι ξέρει να βαράει καλά.
Για μένα το ήθος και το εξωγηπεδικό παράδειγμα που θέτει είναι το Α και το Ω για κάθε αθλητή, αλλιώς στα τέτοια μου οι επιδόσεις και τα μύρια που βγάζει, καλοφάγωτα και σε καλή μεριά.
Αν ο αθλητισμός περιοριστεί στις επιδόσεις και στην έπαρση που μοιραία φέρνουν αυτές από μόνες τους, στο δικό μου σύστημα σκέψης θα μπορούσε και να πάψει να υπάρχει all together.
Γι αυτό και έχω πάψει εν πολλοίς να παρακολουθώ σπορ, επειδή θεωρώ ότι είναι πλέον αποκλειστικά μέσο προσωπικής καταξίωσης και πλουτισμού κάποιων ανθρώπων και δεν έχουν επάνω τους ούτε ίχνος από τα ιδανικά που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί ο αθλητισμός.
Αν θέλετε να μιλήσουμε για τένις, πάντως, ψάχτε αν δεν βαριόσαστε να βρείτε τι κάνει -αθόρυβα- ο Φέντερερ με τα εκατομμύριά του.
Θα μου πεις, είναι τεράστιος παίχτης. Θα σου πω, ναι, αλλά είναι και κάτι πάρα πολύ παραπάνω.
Κι εκεί κρίνεται η πραγματική νίκη, ο θαυμασμός και η εκτίμηση, γνώμη μου πάντα, ευχαριστώ.

Μαρία Δεδούση (fb)

2 comments:

  1. καταπληκτικο και ας καποιους τους ενοχλησει δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια και ας ειναι ΠΙΚΡΗ

    ReplyDelete
  2. Μια μικρή διαφωνία ή μάλλον μια δεύτερη σκέψη: Ο Τσιτσιπάς μόλις τώρα βγάζει τα πρώτα του λεφτά από το άθλημα. Είναι 21 και ο Φέντερερ 38. Η σύγκριση εν προκειμένω είναι άδικη. Αφήστε, λοιπόν, να καταξιωθεί πραγματικά, να βρίσκεται από τώρα και στο εξής στην πρώτη προνομιακή δεκάδα, να βγάζει αντίστοιχα λεφτά με τον Φέντερερ, να δούμε τι διαχείριση των χρημάτων του κάνει και μετά να κάνουμε κριτική ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.

    ReplyDelete